Back to top

Често задавани въпроси

Как да поръчам?
Изберете продукт, цвят и размер (ако има такива опции), добавяте в кошницата и кликвате бутона „Плащане“. Можете да направите поръчка и на ТЕЛЕФОН: 0888817400

Как да платя?
Можете да платите по банков път или с наложен платеж (в брой – на куриера при доставка)

Мога ли да платя на куриера при доставка?
Да

Каква е цената за доставка?
За поръчки на стойност над 45 лв. ние поемаме доставката и вие получавате правото на БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.  За поръчки под 45.00 лв., трябва да заплатите доставка в размер на 3.90 лв. вижте повече за плащане и доставка ТУК

С кои куриерски фирми работите?
LilyMaX.bg работим задължително с куриерска фирма Rapido.

Извършвате ли доставка за цяла България?

Да – посочените условия важат за цяла България

Какъв е срокът за изпращане на поръчката?
Срокът за изпращане на поръчката е от 1 до 3 работни дни (стандартна доставка между 24 и 48 часа) в зависимост от наличността към момента на заявката.

Може ли друг човек да вземе пратката?
Да, може, желателно е да напишете това в полето за бележка към поръчката, не не е задължително

Имам ли правото да отворя пратката, преди да платя на куриера?
Да, в случай че куриерската услуга която сте избрали позволява това.

Мога ли да фиксирам час и дата на доставката?
Да, но това ще оскъпи доставката с 2.40 лв.

Не мога да чакам цял ден куриера. Какво решение предлагате?
Пратката може да бъде доставена до офис на куриерската фирма, откъдето Вие можете да я вземете в удобно за Вас време, съобразено с работното време на съответния офис.

Каква е процедурата по връщане или замяна?
Продуктът може да се върне в 7 дневен срок от датата на доставката на Вашата поръчка, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП. Вижте повече ТУК

За чия сметка е куриерстака услуга при връщането/замяна на стока?
Куриерските разходи за връщане на стока са за сметка на клиента, освен в случаите когато връщането е по вина на LilyMaX.bg

Получих дефектен/грешен продукт. Какво да направя?
Свържете се с нас на посочените в сайта имейл или телефон. Връщате продукта с куриерска фирма за сметка на LilyMaX.bg, за да извършим замяна.

Липсва продукт от моята поръчка?
Ако липсва продукт от поръчката, той ще Ви бъде изпратен допълнително за сметка на LilyMaX.bg

Paste your AdWords Remarketing code here